Om refusjon

Om refusjon

Her kan du lese om alt rundt refusjon

Refusjon

Om du får refundert billetten din må vurderes per tilfelle. Dette har i utgangspunktet med avtaler mellom artist, Brygga Kultursal og Ticketmaster å gjøre. Hvis avlysningen er forårsaket av force majeure har du ikke rett på refusjon, noe du har akseptert når du kjøpte billetten.

Du vil så langt det er mulig få tilbud om tilsvarende arrangement, frem for å få refundert billetten. Hvis arrangementet er flyttet til en dato som ikke passer for deg, og ingen andre datoer er tilgjengelige, så kan du få refundert.

Hvis arrangementet er helt avlyst vil du, som hovedregel, få refusjon. Hvis du har kjøpt billettene ved et fysisk utsalgssted så må du kontakte utsalgsstedet og oppgi:

  • Fullt navn
  • Adresse
  • Kontonummer

Biletter som er kjøpt hos Ticketmaster kan refunderes på følgende måte:

•          Logg deg inn på din brukerkonto på ticketmaster.no

•          Velg ordren du ønsker å refundere

•          Klikk på «Trenger du hjelp med denne ordren?» og følg videre instruksjoner for refusjon.

Dersom du har betalt med gavekort kan du legge ved kontonummeret du ønsker at beløpet skal overføres til.

NB! Avgifter refunderes ikke.

Vi gjør oppmerksom på at det er stor pågang hos Ticketmaster, så det kan ta opptil 60 dager fra henvendelsen om refusjon til pengene er tilbakeført.

Link direkte til brukerkontoen: https://www.ticketmaster.no/user/events/upcoming


For videre spørsmål om refusjon og avlysninger kan du ta kontakt med Brygga Kultursals leder:

Martin Gundersen